×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تاکید دکتر سالاری در جلسه مشترک مجمع نمایندگان و فرمانداران استان  :  ارائه طرح های توسعه محور و اشتغالزا در سفر آتی رییس جمهور به گیلان

سالاری با بیان اینکه برنامه‌ای که به رئیس جمهوری برای سفر به گیلان ارائه می‌شود نتیجه خرد جمعی است، خاطرنشان کرد:باید پروژه هایی که توسعه پایدار و اشتغال را به همراه دارد در راس برنامه ریزی ها قرار دهیم.

به گزارش گیلان پیام، جلسه مشترک استاندار گیلان ،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران گیلان در جهت برنامه ریزی برای سفر رییس جمهوری برگزار شد.

استاندار گیلان در تشریح جزییات این نشست بر ضرورت اولویت بندی برای طرح پروژه های قابل افتتاح،نیمه تمام و یا لازم الاجرا در سفر دکتر روحانی تاکید کرد و افزود:باید قبل از سفر آتی رئیس دولت گزارشات لازم برای ارائه به نهاد ریاست جمهوری و وزراء ارسال شود.

سالاری با بیان اینکه برنامه‌ای که به رئیس جمهوری برای سفر به گیلان ارائه می‌شود نتیجه خرد جمعی است، خاطرنشان کرد:باید پروژه هایی که از انتفاع بیشتری برخوردار است و توسعه پایدار را به همراه دارد،در راس برنامه ریزی ها قرار دهیم.

وی پروژه های عمرانی با پیشرفت اجرایی بالا، پروژه‌های نیمه تمام، پروژه‌های اقتصادی و سرمایه‌ای، احداث آزادراه‌ها و نیز پروژه های اشتغالزا را از  مهمترین مسائلی خواند که باید در سفر ریاست جمهوری به گیلان مطرح شود.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: پس از دیدار دکتر روحانی با مردم گیلان محوری‌ترین برنامه سفر هیأت دولت به استان، افتتاح رسمی راه آهن قزوین- رشت و نیز برنامه‌ریزی برای آغاز عملیات اجرایی راه آهن رشت- آستارا و هشت کیلومتر باقی‌مانده آزاده راه قزوین- رشت است.

استاندار گیلان در پایان، سفر رییس جمهوری به استان را فرصت خوبی برای طرح درخواست مصوبه های مورد نیاز در بخش های توسعه ای گیلان دانست و گفت: امید است تا با همفکری و انجام اولویت بندی در ارائه طرح ها رونق و پیشرفت را برای استان رقم بزنیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.