×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
به مناسبت هفته اکرام و اطعام نیازمندان :  محفل انس با قرآن کریم و ضیافت اطعام مددجویان گیلانی در رشت برگزار شد

 

محفل انس با قرآن کریم و ضیافت افطاری و شام با حضور استاندار گیلان، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه رشت، جمعی از قاریان بین‌المللی و نیکوکاران و دو هزار نفر از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد گیلان در رشت برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام ، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام‌جمعه رشت با تأکید بر اینکه خانوارها باید در زندگی برنامه داشته باشند، گفت: پدر و مادری موفق است که بزرگ‌ترین دغدغه‌اش تربیت و تقویت بنیه اعتقادی و فرهنگی فرزندش باشد.

وی بابیان اینکه دشمنان انقلاب امروز فرزندان کشورمان را مورد هدف قرار داده‌اند افزود: دشمنان در تلاش هستند تا به‌وسیله شبکه‌های ماهواره‌ای فرزندانمان را از دین دور کرده و بنیان‌های خانواده را نابود کنند و اگر خانواده‌ای مجهز به سلاح ایمان و تقوا باشد کمتر در معرض آسیب قرار می‌گیرد.

امام‌جمعه رشت با اشاره به اینکه امروز ابزار ارتباطی به‌راحتی در اختیار جوانان و نوجوانان قرار می‌گیرد ادامه داد: پدر و مادر موفق کسی است که بتواند با فرزندش رفیق شود و به او توجه کند زیرا امروز دشمنان اسلام در تلاش هستند تا فرزندانمان را از دامن خانواده جدا کرده و فرهنگ غرب به دنبال مسلط شدن بر جوانان ما است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به ویژگی‌های دوست مناسب برای جوانان و نوجوانان گفت: دوست مناسب برای جوانان و نوجوانان کسی است که باایمان، بااخلاق، باتقوا و اهل نماز باشد.

وی بابیان اینکه امروزه خانواده‌ها بیشتر به فکر زندگی و اشتغال فرزندانشان هستند و اکثر خانواده‌ها فرزندانشان را به دانشگاه‌ها و جامعه سپرده‌اند افزود: متأسفانه امروز کمتر می‌بینیم که خانواده‌ها به فکر دیانت و ایمان فرزندشان باشند واین در حالی است که ۸۰ درصد از تربیت فرزندان مربوط به خانواده و ۲۰ درصد مربوط به جامعه است.

علیرضا محمدی، مدیرکل کمیته امداد گیلان از برگزاری مراسم‌های مشابه این‌چنینی در دیگر مناطق استان خبر داد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که توسط کمیته امداد گیلان انجام‌شده است ضیافت‌افطاری و شام برای صد هزار نفر از مددجویان و اکرام و اطعام پنج هزار یتیم و هفت هزار فرزند محسنین با مشارکت خیران در مراکز شهرستان‌های استان نیز برپا می‌شود.

وی به برنامه‌های کمیته امداد در طول ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: طرح اکرام و اطعام ایتام، طرح مفتاح الجنه با حضور مسئولان در منازل مددجویان، طرح شوق دیدار در قالب دیدار حامیان با فرزندان معنوی خود ازجمله طرح‌هایی است که در ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.

شایسته ذکر است در این مراسم استاندار گیلان ، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه رشت ، جمعی از خیران وقاریان قرآن کریم روزه خود را در کنار مددجویان  و ایتام افطار کردند ./انتهای پیام

 

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.