×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بهره برداری بخش روماتولوژی و غدد در بیمارستان رازی رشت

 

هم زمان با چهارمین روز از هفته ملی سلامت و به همت خیرین سلامت، بخش فوق تخصصی روماتولوژی غدد در بیمارستان رازی رشت بازسازی و بازگشایی شد.

به گزارش گیلان پیام، هم زمان با چهارمین روز از هفته ملی سلامت و به همت یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مجمع خیرین سلامت، بخش تخصصی و فوق تخصصی روماتولوژی و غدد، با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جمعی از مسوولان دانشگاه و نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، مورد بازگشایی و بهره برداری قرار گرفت.

دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در آیین افتتاح این بخش فوق تخصصی، ضمن تقدیر و تشکر از اعضای هیات علمی دانشگاه برای انجام این اقدام خیر، اظهار داشت: با توجه به قدمت مرکز دانشگاهی رازی، بهبود زیرساخت ها بیش از پیش ضروری به نظر می رسد، در این راستا، اقدام به این عمل خیر از سوی استاد و هیات علمی این مرکز، مورد تقدیر است.

دکتر یوسف زاده چابک ادامه داد: بازسازی بخش روماتولوژی و فوق تخصصی غدد، با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان و با زیربنای ۴۰۰ متر مربع، از اسفند سال گذشته با تلاش شبانه روزی فعالان حوزه سلامت آغاز شد. وی در پایان اظهار امیدواری کرد با تامین فضای فیزیکی بهتر و ایجاد بستری مناسب، بتوان در امر خدمت رسانی گام های موثرتری برداشت.

دکتر سیامک ریماز- رییس مرکز دانشگاهی رازی، با بیان این مطلب که کلیه تجهیزات و ملزومات این بخش مورد نوسازی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: بازسازی بخش روماتولوژی و غدد این مرکز با حداقل هزینه و با تجهیزات به روز و استاندارد صورت گرفته است تا خدمت رسانی به بیماران و آموزش به دانشجویان به نحو مطلوبی صورت بگیرد. /انتهای پیام

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.