×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری بیستمین جشنواره «خیرین مدرسه ساز» استان گیلان

 

بیستمین جشنواره «خیرین مدرسه ساز» استان گیلان با رویکرد “گرامیداشت بیستمین سالگرد تاسیس مجامع خیرین مدرسه ساز با رویش نیک اندیشان جوان” در مجتمع رفاهی فرهنگیان دهکده ساحلی بندر انزلی برگزارشد.

 

به گزارش گیلان پیام، بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گیلان با حضور دکتر شهری معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ، مهندس علی اوسط اکبری مقدم مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان،مهندس جبار کوچکی نژاد و مهندس جعفرزاده نمایندگان مردم رشت و  دکتر دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در سالن  اجتماعات  مجتمع رفاهی فرهنگیان دهکده ساحلی بندر انزلی برگزارشد.

دکترعلی شهری معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این مراسم ضمن تشکر از زحمات ارزشمند خیرین مدرسه ساز گفت: امروز با کمک ارزشمند خیرین مدرسه ساز سعی بر آن است تا مشکلات مربوط به فضاهای آموزشی تا حد ممکن تقلیل یابد.

وی هدف از برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز  را تکریم خیرین به عنوان الگویی از انسانهای خیر و موفق عنوان نمود و یادآور شد: برگزاری این چنین  جشنواره های می تواند کمک کند تا سایر مردم  عزیز ما از این کار خیرخواهانه الگوبرداری کنند.

دکتر شهری در ادامه بیان نقطه نظرات و تنگاها در فضاهای آموزشی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره ها عنوان نمود و یادآورشد:با توجه به اینکه طرح الگویی تخریب ، بازسازی و مقاوم سازی فضاهای آموزشی به عنوان یک کار بی نظیری معرفی شده، تلاش داریم تا در اجرای این طرح ، گام های ویژه ای برداریم.

معاون نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به وجود فضای ناایمن در بخشی از فضاهای آموزشی کشور یادآور شد: ما در این بخش نیازمند جدی و توجه بیش از پیش مسئولین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خیرین محترم هستیم.

وی اهمیت طرح های مردمی و مشارکتی را خاطر نشان کرد و تصریح نمود:با توجه به اهمیت طرح های مردمی و مشارکتی طرح های نیمه تمام خیرین تنها طرحی بودند که تخصیص ۱۰۰ درصدی در اعتبارات ملی را داشته اند.

گفتنی است از دیگر بخش های این جشنواره می توان به اجرای سرود دانش آموزشی،موسیقی محلی و بومی،اهدای تندیس و لوح سپاس به خیرین محترم نمایشگاه دستاوردهای خیرین محترم و سخنرانی مسئولین حاضر اشاره کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.