×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اولین سمپوزیوم دندانپزشکی شمال کشور در رشت برگزار شد

اولین سمپوزیوم دندانپزشکی شمال کشور با حضور جمعی از دندانپزشکان با هدف گسترش فضای علمی برای مشاوره و تبادل اطلاعات در حوزه دندانپزشکی، در هتل کادوس رشت برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام، اولین سمپوزیوم سالانه دندانپزشکی شمال کشور با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دکتر علی رضا تاجرنیا – رییس هیات مدیره انجمن دنداپزشکی ایران و اساتید رشته های مختلف دندانپزشکی از استان های  اردبیل ، مازندران، تهران و شیراز، به مدت سه روز در هتل کادوس رشت برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تقدیر از همه کسانی که برای راه اندازی دانشکده دندانپزشکی رشت تلاش کردند، گفت: راه اندازی دانشکده یک حرکت ماندگار برای گسترش علم و ارتقای خدمات پزشکی در گیلان است.

دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک با اشاره به توسعه دانشکده دانشکده در سطح پردیس بین الملل، تصریح کرد: در حال حاضر توسعه فعالیت های پزشکی و همکاری های بین رشته ای به منظور کار آفرینی از اهداف استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

وی با اشاره به روند گسترش دانشگاه ها در کشور، افزود: ارتقای فعالیت دانشگاه ها از حیطه آموزش و پژوهش و گسترش آنها در مسیر کارآفرینی و اثر گذاری در سطح جامعه از جمله موارد حائز اهمیت است. در این خصوص، بهبود فعالیت های بین رشته ای، ایجاد فضای رقابتی، تولید ثروت از علم و توسعه فعالیت های بین المللی مد نظر قرار گرفت.

دکتر یوسف زاده با تاکید بر حضور ده میلیون جوان فارغ التحصیل در کشور، خواستار توجه و اعتماد بیشتر مسوولان به جوانان شد و خاطر نشان کرد: چرخ های تولید کشور می تواند با تکیه بر پتانسیل و ظرفیت جوانان به خودکفایی برسد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر توسعه شرکت های دانش بنیان، تبدیل علم به ثروت و محصولات مورد نیاز مردم، گسترش فعالیت های بین رشته ای و توسعه همکاری با صنعت، در سرلوحه فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: با سرمایه گذاری بر مغز و اندیشه جوانان می توان بستر مناسبی برای توسعه و شکوفایی کشور ایجاد کرد. وی ابراز امیدواری کرد؛ برگزاری مراسم امروز، نقطه عطفی برای فعالیت های جدید در حوزه دندانپزشکی گیلان باشد.

دکتر علیرضا تاجر نیا،  در سمپوزیوم دندانپزشکی شمال کشور که در رشت برگزار شد، با اشاره به اختلافات اخیر انجمن دندانپزشکی گیلان و متولیان برگزاری اولین سمپوزیوم دندانپزشکی گیلان، گفت: بی تردید همراهی و همکاری صنف ها در کنار دانشکده ها می تواند در ارتقا و توسعه دانش مثمر ثمر باشد. در این زمینه باید اختلافات را کنار گذاشت و برای بهبود خدمات موجود تلاش کرد  و برای سرافرازی و اعتلای جامعه دندانپزشکی و دندانپزشکان باید منیت را کنار گذاشته تا شاهد اتفاقات مثبت در این حوزه باشیم.

وی تاکید کرد: تابلوی دندانپزشکی گیلان را عوض کنید. از اختلافات چیزی بیرون نمی آید.

وی با اشاره به نگاه جدید کشور نسبت به جامعه پزشکی، خاطر نشان کرد: جامعه پزشکی یکی از گروه ها مرجع برای مردم است که متاسفانه امروز با حملات و حجمه هایی روبرو شده است.

اولین سمپوزیوم دندانپزشکی شمال کشور با حضور جمعی از دندانپزشکان با هدف گسترش فضای علمی برای مشاوره و تبادل اطلاعات در حوزه دندانپزشکی، با حضور اساتید رشته های مختلف دندانپزشکی؛ پروتز، بیماری های لثه، جراجی ترمیمی و غیره، در هتل کادوس رشت برگزار شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.